Thailand...:D

Japp då e man i thailand då :) Riiiktigt skönt att ha fått komma bort från kylan och in i värmen :) Skriver på ipaden nu så jag kan inte lägga upp bilder men det kommer när vi kommer hem ;) Men aja... Resan hit var typ 12 timmar(??!!) lite långt tycker jag men alex schulmans underbart söta dotter charlie schoulman (hur FAN kan man döpa sitt barn till charlie schulman??!!) underhöll mig hela vägen :) När vi kom fram till hotellet var allt typ underrbart... vattnet är typ turkost och den 1000 meterr långa stranden har typ vit sand och solen lyser och allt e typ perfekt! Och en kväll när jag inte hade nått att göra så passade jag på att käna lite pengar också ( det behövs verkligen ) och va barnvakt åt sofia wistams barn :) dom var också riktigt sööta :D Så sen var det bara rakt mot ryp största gallerian som finns här och shoppa upp allt jag känat :P Jaa vad mer... Juste det blev juh nyår :) Hade typ mysigaste middan På. Stranden med släkten, sofia wistams familj och johnny från roomservice ;) jätte kul ! Och dom e verkligen skit bra på att smälla fyverkerier här :O Fast sen gick ALLA förutom småbarnen, kusinen,syrran och lilla jag ner till STÖRSTA, FEEEETASTE festen och typ festade hela j*vla natten medans man själv satt och spelade kort ??!! INTE KUL !!!!! Men aja nu ska man sova i alla fall ;) Kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0