Nytt år, Nya tag!

Tjena! Igår/idag var det ju nyårsafton! Det var riktigt trevligt även fast jag inte fick vara med mina bästa kompisar.. :P Jag var med Mamma, Johan, Malin, Johan, Axel och några till :P Jag satt och tittade på tv med dom andra barnen och sen smällde vi av lite raketer, och resten av kvällen (12:10-02:45) så satt jag typ och snackade med dom vuxna :)
Imorse vaknade jag kl 1. Skönt att sova länge. Fast det va inte så jättelänge. Men endå.
Nu vill mamma att jag ska vara med och kolla på Patrik 1.5, men det vill inte jag. Men jag kanske ska göra det endå bara för att vara snäll :)
Det hände en fett rulig sak för ungefär en timme sedan... Jag såg att min bror ringde på hemtelefonen, så jag svarar: Tja tja!
Brorsan: Hej, kan du skjutsa mig hem från Wille sen?
Jag: Ska JAG sjutsa DIG!?
Brorsan: Oj... Jag trodde du var mamma...
Asså jag höll på att garva ihjäl mig xD  Fast jag blev lite orolig över att jag låter som mamma!? Jaja :P

Jag har inte lyckats få upp någon bild på min nyårs outfit, men det kommer sen :)
Lots of Love!<3 Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0