Leka?

Heeej! :D Vaknade tio i ett idag (a) Jävla seg man blir på lov... Inte okej! Men inte så mkt att göra åt saken.
Vill någon leka med mig idag ? Asså det är så sjukt gulligt! Ska vi leka? Påminner mig om när man gick på dagis, och man frågade sin "bästa kompis". Ska vi leka!? :D Haha. Good times, good times.
Men om ngn vill hitta på ngt så kan ni väll messa eller skriva på facebook? :D
Lina Forss <------ Min facebook.
Ellen som skulle ha åkt till Marocko för några dagar sedan blev inte av för att hennes bror är sjuk, så dom fick inte åka. Så jag kommer kanske att tvinga hit henne >:D Ond jag är.
Jag ska också dygna med Mark i 3 dagar, 3:e Januari- 6:e Januari :D Kommer bli najz!
Men nu kanske jag ska gå ut med hunden eller något :)
Lots of Love!<3 Lina

Min nyårs outfit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0