Rubrik?

Tjena tjena! ;) Nu var det avklarat med kusinen! :) Det gick bättre än väntat! Min lilla duktiga kusin :) Och som tack för hjälpen fick jag två biobiljetter :D Det lönar sig att vara snäll ;)
Snart kanske jag ska träffa Ellen, om vi orkar x)
Jag åt nyss lunch och nu så sitter jag och snackar med ellen på skype :) Jag älskar skype!
Nooo! Jag och Ellen hinner inte göra ngt idag "/ Men aja... Får bli när skolan börjar igen :P
Jag har verkligen inget att göra!? Jag måste skaffa mig ett liv så att jag kan vara lite normal x)
Jag kanske borde gå en promenad... Fast nee! :D Det får vänta tills hundarna kommer hem :)
Kommer ett bättre inlägg om ngra minuter :D
Lots of Love!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0