True Love Hurts.

Hej alla rymdvarelser! Typ... I natt sov Mathilda hos mig. Det va mys! Vi tittade på The House Bunny, och typ tjockade oss med godig :D Sen pratade vi bara till typ klockan 2 :) Gosigt värre.
Men i morgon är det Nyårsafton! Då ska jag och familjen (inte pappa) vara hos mammas bästa kompis Malin. Det kommer bli awesome! Fast det är synd att jag inte får va med kompisarna och festa istället... Men men. Det får bli ngt annat år! :)
Skolan dök up i mitt huvud. Jag får panik av att vi börjar snart igen!!!! Jag vill vekligen INTE börja skolan igen!!! Jag vill bara ha sommarlov! :P Det är ju nästan ett helt halvår kvar tills sommarlovet!? Haha. Jag klarar nog att stå ut. Hoppas jag.

En sommarbild! ♥
Lots of Love!♥ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0