Trött.

Hej! Nu är man ju lite trött asså... Igår gick jag upp kl halv 5, och jag slaggade ju hos Olivia med Filippa, Ellen Och Julia... Vi somnade kl 2 typ :P Så nu är jag dödstrött! Och till råga på allt så hade jag släkt träff idag -.- Men så ska vi ju självklart upp och ha konsert i morgon oxå. Så det kommer bli ett helvete x)
Igårkväll va ju jävligt nice efter som att jag var med bästa flickorna :D!
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll "/ kommer ju inte få gå ut lr ngt så jag måste hitta på ngt jag kan göra hemma...
Asså jag har FORTFANDE RAinte fått tag på min iPhone laddare :( Det är inte särskilt kuligt...
Jag har blivit KÄR i Owl Citys nya låt Peppermint Winter!!! Jag drogar den!
Men nu så ska jag typ sova, nej men nu ska jag bänka mig framför tvn :D
Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0