Trött.

Cha chaaa! :D Idag var jag på "andra julafton" :P Iiiiinte så kul... Jag blev tvingad att köra The Sims 2 av mina kusiner!? Och om jag inte spelade med dom så var jag tvungen att lära dom spela gitarr... Så det slutade med att jag spelade Sims med dom i 6 fucking timmar! Men aja, vad gör man inte för sina älsklings kusiner? ;)
Jag fick 2 par benvärmare, ett par strumpor, sammanlagt 5500 kr, en pyamas, 200 kr på iTunes, godis och 2 böcker. Är nöjd med vad jag fick :)
Som ni märker kan jag inte sova, så jag sitter uppe och lyssnar på musik och äter skumtomtar istället :D Tjockis man är x)
Jag kom just på att jag måste ha en sånglektion för min kusin på onsdag också... Hon ska söka till Adolf Fredriks Musikklasser (som jag går på) ch då ville hon att jag skulle ha en sånglektion för henne :p Så jag var lite trevlig och sade att jag hade tid på onsdag. Hoppas att det går bra x)
Men nu ska jag lägga mig och läsa lite :)
Lots of Love!<3 Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0