slusksvenskar!!

Haha i dag hände en JÄTTE konstig grej hände idag...
utan att jag vet hur det gick till så tack vare en godisaffär. ett pervo, gammalt godis, pengar och tomte klubbor så har råkat köpa ETT HALVT KILO GELEHJÄRTAN ??!!
Har verkligen ingen aning om varför men men...
Sen när jag, Ellen och Filippa satt på bussen och åt våra kära gelehallon på väg hem till ellen så hade jag fötterna på stolen framför mig så kom det en gubbe och ba:
Haha ser du inte hur smutsigt det blir på stolen??!! jag menar.. tänk om nån skulle komma och sätta sig där... Tänk om det till och med skulle komma en INVANDRARE?? Istället för ni slusksvenskar!!

Måste bara visa en bild som Ellen tog på sötaste Filippa ;)
Kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0