Skype.

Hej alla där ute! :D Idag har varit en bra dag! Fick forska om tärningar på matten (spela Yatzy! :D) Och vi kollade på Oliver Twist på engelskan.. Och vi hade en typ vikarie på musiken som var lite roligt cp sådär xD
Men aa, som sagt så har jag Checkpoint i morgon i engelskan och prov B i matte på fredag.. Inte kul!
Och sorry för att det inte blev ngra bilder igår, men har inte hunnit fixa bilderna som vanligt... Jag hinner typ inte ngn ting nu för tiden!! Riktigt irriterande..
Men just nu så sitter jag på skype och snackar med Isabelle och EriK ;)
Pappa kommer inte hem för ens kockan 10 idag för att han har varit i bryssel med jobbet lr ngt..
Asså jag ÄLSKAR Ice Age! :D Framförallt Sid och dom två pungråttorna (vars namn jag inte kan x) Jag kan skratta i flera timmar! :D
Jag har kommit på att jag är matte geni! :D fast nee..
Men nu ska jag spela Robot Unicorn Attack!
Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0