Skrattar bäst som skrattar snyggast!

Hej. Hello. Hola. Ciao. Kon'nichiwa. Nǐ hǎo. Hallo. Bonjour. Privet.
Jag kände bara för det.. x)
Men iaf, Hej! :)
Jag håller på att drogar Grenade - Bruno Mars! Den är så jävla fin!
Nu har jag helt plötsligt två hundar hemma!? Mysigt men lite trångt :P
Imorgon ska jag sångträna med min kära kusin Elin! :) Kommer bli lite mysigt sådär.. Igentligen inte, men jag får försöka att klara av det! I can do this! Det enda som är riktigt jobbigt är att hon kommer komma hit kl 11!? Jag sover fan då! Haha, får be mamma väcka mig :)
Jag skulle vilja gå ut med någon! Men alla kompisarna är typ utomlands "/ Jag får klara mig med att bara gå ut med hundarna..
Jag har inte strechat på ett tag, det måste göras innan dagen är slut! (y)
Nu har iaf min brors Astro A40 headset kommit. Han går inte att få kontakt med längre... Endå rätt skönt :P Då slipper jag honom liksom ;)
Nej asså jag tror att jag ska försöka få tag på ngn att göra något med dom kommande dagarna på lovet, känns så himla mobbat att bara sitta hemma och läsa och lyssna på musik..
Jaja, ska fortsätta att leka mobbad nu ;)

Lots of Love!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0