Robot unicorn attack !!!

Har blivit helt beroende av VÄRLDENS ROLIGASTE SPEL !!!
Robot unicorn attack- ett spel på facebook där man är en enhörning som hoppar omkring och fångar fjärilar och stjärnor x)
veet det låter skiit tråkigt men det är galet kul :)
I dag har jag handlat julklappar med Ellen pellen.
Blev jätte glad för att jag hittade exakt vad jag letade efter (kan tyvärr inte skriva vad för att det är juh julklappar )
Efter det så gick jag hem till ellen och vi gjorde värsta mega låten !!
när jag kom hem så pluggade jag lite också för som ni nog redan vet så har vi 2 prov den här veckan och speciellt engelska SUGER jag verkligen på :P När jag träner går det hur bra som helst men på proven går det alltid bajs dåligt :O
Nu ligger jag i min varma säng och tittar på en typ film/serie som heter the deep :)
Den e faktiskt sjukt bra!
nee men nu ska jag nog sova...
Kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0