Rep.

Hej! För låt för att jag inte har skrivit ngt, men vi har haft rep inför lucia så mycket nu. Så jag har inte hunnit "/ Men när lucia tiden är slut så lovar jag att skriva mera! :)
Är jag den enda som saknar sommaren? :O Jag vill värkligen att solen ska komma nu så att man kan få bli lite brun igen! Och gå i shorts och t-shirt.
Jag satt och tittade på lite sommarbilder nyss, och det gör ju inte att man längtar mindre :P
Nu så sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik :D riktigt mysigt faktiskt!
Johan (min bror) och hans tjej Ida är oxå här :) Ännu mysigare! Och mamma och hunden förstås :D
Fulländad kväll ;) fast jag ska tjocka mig lite snart också... Käka glass med choklad och kolasås ;D
Jag måste lägga mig tidigt idag igentligen... Fast jag vet inte om jag pallar :P Ska nämnligen upp kl 04:30 i morgon! -.- Ska ha luciatåg med klassen, körklassen och våra fadderbarns klasser. (Sammanlagt 120 personer)
Kommer bli katastrof efter som att våran riktiga musiklärare sjukskrevsig förut... Men aja, vi får göra det bästa ut av det hela :P
Men nu kommer lite sommriga bilder som ni kan titta på om ni oxå längtar efter sommaren!


Huset på Gotland vi hyrde i sommras


På väg till raukarna!


Raukarna!


På väg till ngt mysigt badställe vid raukarna.


Samma ställe, annan vinkel...


Ett stenbygge jag gjorde x)


En ödla! :D
Men det va allt för idag :)
Kisses!<3 Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0