piinsamt !

shit förlår,jag har inte blogga på typ heela veckan.
sry för det men jag har haft ganska mycket att göra...
Men här kommer heela min vecka i stället ;) :
I lördags åkte jag till vackra strömsholm och firade "lill jul" med släkten :)
det var riktigt kul och jag var till och med tomte xP
Sen fick jag guldkort på grönan :D
och det här mössan :D gillar verkligen texten :P
aja seen på söndan så åkte jag hem till pappa och firade typ en till "lill jul":D
det var jätte kul men jag blev typ sjukt besviken när jag öppnade aladdin-asken och ser att min favorit- ägglikören e BORTA :O och dom har bytt ut den mot typ jordgubbs slem :O BLÄÄ !!
och efter som ni e suuuper intriserade så fick jag det här :)

-en resa till Boston :) haha jag e typ glad som en gåås det e så hiiiimla fint där ;)


-pappas gamla dator (för att min egna e helt typ #¤%&¤)
-nytt headset från koss :)
-nya ridhanskar
-ett jätte fint halsband
så nu vet ni ;)
i måndags åkte jag ut till min lilla häst på ekerö :)
efter som vi slutade ganska tidigt på måndagen så kunde jag rida ut utan att det var kolsvart så vi tog några skiit härliga galopp turer runt fältet ;)
i tisdags var det skolavslutning och vi slutade typ halv 10!
så himla skönt!
sedan gick jag och tjockis hem till ellen och det ända vi gjorde va att typ spela sims?!
aja efter det så mötte vi lina, danne ,oliver och julle och sen så gick vi till hard rock !! :)
det var super mysigt!
sen gick jag, ellen, lina, tjockis och julle hem till lina :)
Hemma hos lina så kollade vi på flight 29 down
så himla bra!!!
fast det tog typ 10 timmar och 40 min att se den men det var det heelt värt :)
men aja
i onsdags var jag kvar hemma hos lina och kollade klart på filmen:)
i dag har jag handlat den sista juklappen nu på morgonen och sedan så har jag åkt ut till ekerö igen :)
nu ligger jag hemma i min varma sköna säng :)
i morrn ska jag fira julafton med mamma och syrran :) planerar att typ bara mysa heela dan ^^ och öppna presenter och kolla på kalle anka ofc ;)
i övermorgon åker jag bort från kalla och mörka stockholm
och till varma sköna thailand :)
kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0