Nemi.

Hej :D Idag så kom min mamma hit (till pappa) med hunden! Världens sötaste hund enligt mig ;) Hon hter Nemi och är en jacktlabrador :) Och hon är typ 2 år? Och hon älskar verkligen snön! Hon hoppar och springer typ jätte mycket x)
Igårkväll gjorde jag knäck med min käre far :) Dom blev Jätte Goda!
Juste, jag var oxå ute med min bror och sålde kakor. Asså hans klass ska på skidresa så då fick domm typ 20 lådor kakor var som dom skulle sälja för att få in pengar :P Vi fick nästan allt sålt, typ bara två lådor kvar lr ngt!
Snart kommer Johans flickvän Ida hit! Myyys!
Jag har lärt mig att spela I'd Rather Be With You av Joshua Radin på gitarr :D Den är så underbart fin!
F*n vad det snäar mkt ute!! Jag hade hoppats på att det skulle vara snö över jul, och sen att det skulle försvinna.. Men det känns som att det kommer ligga kvar ända tills i April!?







Yummie!
Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0