när olle har trååk...

Heej :) Nu ligger jag nerbäddad i min varma säng med en kopp varm mjölk :) varm mjölk är faktiskt riktigt gott och speciellt på kvällen när man inte kan dricka typ kaffe, jag rekomenderar det stort till alla ;) i dag har det varit en jätte chill dag och efter skolan så gick Alex, Filippa och Julle hem till mig och bakade pannkakor. dom blev jätte goda :D sedan så skulle Filippa på piano-konsert och Julle stack hem så Alex och jag var jätte duktiga och gjorde 4 matteläxor och lärde oss 23 spanskaglosor :D när Alex gått hem fick jag en JÄTTE kick och städade ur, dammsög, moppade och ränsade i mitt rum. känner mig riktigt stolt och efter det så gick jag ut och in i typ 10 min bara för att det var så kul x) sen gjorde jag so läxan och nu så ligger jag här o skriver... men jag ska nog sova nu. Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0