Love Is In The Air!

Tjooo! :D Igår så var jag ju heeeelt själv hemma... Men jag frågade på facebook om någon ville göra något, och då skrev Filippas käre mor att hon kunde hämta mig... Först trodde jag att hon skämtade, men 10min senare så ringde det på dörren och Filippa stog där! Som en räddande ängel :D Så jag sov över hos henne. Riktigt mysigt!
Vi var ute till kockan tolv typ och bara va ute i snön! Det var så himla härligt. Vi åkte pulka och pratade om hur härligt det är att vara barnslig ibland :D
Egentligen så skulle jag och pappa köpa gran idag, men jag var för trött för att orka det. Och nu är det för sent efter som att det redan är mörkt och då är det lite svårt att se vad det är för gran man köper x) Så det får bli i morgon i stället ;)
Men nu så ska jag spela lite gitarr! :D

Asså jag tog bara en random bild från i sommras... Lite cp men men...
Kisses! <3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0