Kärleek !!

O.M.G
jag e heelt totally in love!!
vet att jag säger det men dän här gången är jag heelt förällskad :O
typ mer än alla andra jag någonsin älskat tillsammans :)han var med i flight 29 down som vi såg hos lina.
asså jag menar kolla :O har ni sett nåt snyggare ??
bilden kanske inte e den bästa men vem bryr sig i verkligheten e han så &%¤#¤%& snyyyygg!!
och inte nog med att han e snygg som en gris.. HAN KAN SJUNGA OCH SPELA GITARR OCKSÅ :O
jag menar... hur sexit e inte det  :O mee like :D
nee men asså kolla:O
har typ lyssnat på det här klippet 2000000000000 gånger <33
aja nu vet ni vem min framtida man e ;)
kisses!<3 olle

Kommentarer
Postat av: anonym

HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUl!!!!!! herregud jag dör, han ser ut som ett psycho! uscha buscha :o

2010-12-27 @ 02:45:06
Postat av: usch ja

Fan håller med den första han ser ut som strrrrrryk!

2010-12-27 @ 02:47:07
Postat av: Anonym #2

HAN ÄR SÅÅÅÅ FUL ATT JAG VILL PISSA I HANS MUN O SKITA I HANS ANSIIKT! usch vilket ÄCKEL!

2010-12-27 @ 02:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0