Kallt!

Hejsan! :D Idag har vi kollat på tre olika filmer på tre olika lektioner :D Alltså typ bara två normala lektioner. Riktigt najs! Mathilda Rabe var här oxå, och vi har fixat med överraskningen till killarna i min klass ;)
Jag fick ju reda på vad jag fått på mina två senaste matteprov oxå..... Och på det första provet (A-delen = G nivå) så hade jag ett fel, hyfsat nöjd. Och på det andra provet (B-delen = VG-MVG nivå) så hade jag ett fel, men efter som att jag hade glömmt att skriva uträkningarna så fick jag bara 9/16 poäng "/ Lite besviken :p
Pappa åkte iväg på julbord nyss och brorsan ska snart ut med några kompisar, så jag kommer att vara ensam hemma hela kvälen "/ Fast hoppas på att jag kan ta hit ngn kompis :D
Men aja, see you guys!
Kisses!<3 Lina


Klicka på bilden så har jag länkat Just the way you are åt er av Bruno Mars ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0