Julafton :)

jaa :D ojulafton ??!
kändes inte som det i torsdags men när jag vaknade på fredag morgon och gick ut och såg våran fina julgran och alla paketen och mamma hade satt på julmusik i hela lägenheten så typ fattade jag att det var på riktigt  :)
så hiimmla mysigt!!
fick lite julklappar också.
(tänkte visa lite julklappar...)
men som ni kanske vet så har mobil sladden gått sönder ,jag har hittat en ny men måste bara fixa ett program med datan innan :)
men jag e sjukt nöjd men mina julklappar :)
hade lixom önskat mig 2 saker .
iphone 4
och en plattång
och jag fick båda :D
jag e typ skiit glad
(fast iphonen tar typ några veckor att få in i butikerna för den var slut... )
sen fick jag kläder, iphoneskal, presentkort och lite inredningssaker till mitt rum också ;)
kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0