Jul....

hej hej :)
jag måste bara säga att jag längtar sjukt mycket efter jul.
Det e lätt den mysigaste tiden på hela året...
fast jag e riktigt besviken på julkalendern det här året...
det e juh typ det mysigaste av allt!!
har nyss gjort en jul lista på spotify som jag typ drogar hela dagarna.
måste berätta vad jag gjorde i dag...så typiskt mig...
jag glömmer avståndet mellan vagn o plattform när jag stiger av tunnelbanan (igen...)
så jag snubblar på kanten och åker rakt in i BOBBY!! ni vet den där typ frisören/ hårstylisten(stav.?)
och han ger mig VÄRSTA blicken och sen så bara kliver han runt mig som ligger där på golvet o försöker ta mig upp och kliver på tunnelbanan x)
natti natti kisses!<3 olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0