Hemma!

Tjena tjena! :D Nu har vi kommit hem igen, riktigt skönt faktiskt... Borta bra men hemma bäst, you know ;)
Men vi har värkligen haft det roligt!
Pappa blev sjuk så han låg inne på hotellet hela helgen "/ men som tur va så bor min faster Fia i Göteborg så vi var med henne istället :)
Och så träffade vi Sax ocg Gabbe :D Riktigt hääärliga killar asså ;)
Men nu kommer bilderna från helgen :D


Lysträd! :D


Den här lilla flickan stog helt själv på gatan och sjöng! :O


Söööööt tomte!


Flera söta tomtar!


Vi hittade fett heftiga "målningar" i en mur :O





Olivia och Jag


Stureplans kliniken i Göteborg!? Ligger inte stureplan i Stockholm? ;O


Jag på en kinesisk restaurang :)
Det va allt jag hade från Göteborg! Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0