HEJ Hej hej, jag är bara 14 år...

haha tack vare ellen så har jag fastnat på fjortisboy :O aja nu vet alla det....
men jag är ledsen att jag inte bloggat på länge men som lina sa så är det ganska mycket med lucia och sånt nu...
i dag så följde tjockisen Alexandra med mig ut till ekerö. För alla som inte visste det så bor jag ute på Ekerö ganska   ofta efter som vi nyss köpt en gård där och min lilla häst står där också :)
Måste bara klaga lite på hur snabbt det blir mörkt nu förtiden :O vi slutade vid typ 2 och då var det redan kolsvart.
Kallt är det också!! och det är typ dubbelt så kallt på Ekerö som inne i stan :O
men måste nog sova nu efter som man ska upp typ 05.30 i morrn (hehe får typ sova 1 timma längre än alla
bromma/solna/spånga barn men det är ändå cepe tidigt tycker jag :P)
Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0