Gameing.

Hejsan! :) Nu sitter jag hemma hon min farsa med brorsan och väntat på att hans gameing headset ska komma :p Astro A40 heter det... Säger mig inte så mycket, men det såg helt grymt bra ut när brorsan visade bilder på det :) Nu visas Fuck You - Cee Lo-Green på MTV, jag bara ääälskar den musikvideon! :D Men snart ska Mathilda ringa så ska jag dra till henne och kolla på när hon spelar wow... Haha alla mina kompisar är gamers! Menmen det gör inte mig så mycket :p Det är faktiskt rätt kul att spela o.O Jag vet att jag är en tjej och jag kanske inte "borde" gilla att spela... Men det är fan kul :) Any way så hoppas jag att hon vaknar snart så att jag slipper vänta med min bror som bara är allmänt sur för att headsetet inte har kommit ännu. Idag får vi också hem en extra hund :P Vi ska ta hand om en kompis hund, hon heter Dixie och är en Flatcoated Retriver. Kommer bli mysigt med två svarta yrväder i våran lilla lägenhet x) Men nu lämnar jag er för ett litet tag.. Lots of Love!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0