Fuckface dator!

Hej! :D Jo asså det är såhär att jag håller på att ominstallera min dator för att den är helt fucked-up! Sä det är därför jag inte bloggade ngt igår "/ Och nu sitter jag på en annan dator... Men jag ska försöka fixa det så snabbt som möjligt :P
Men nu då efter som att jag inte har min egna dator så kan jag inte lägga upp ngra bilder heller. Fett synd. Men sånt är livet :)
Hmmm... Jo jag är fett stolt, för jag hade 0 timmars ogiltig frånvaro! :D Men jag har inte fått se mina omdömen ännu, men pappa och mamma har sett dom och dom säger att dom är jättebra ;)
Juste! Jag fick jättefina julklappar av Ellen och Olivia idag! Av Olivia fick jag ett par knästrumpor med rosetter på :D Och av Ellen fick jag en liten ask med ett par örhänghen och ett silvernagellack :D
Tack mina små Älsklingar! <3
Om jag får för pappa så ska jag, Olivia, Alexandra, Julia, Ellen och Danne typ äta middag på HardRock Café :D Och om jag då oxå får så ska jag dra hem dom och låna en lokal i mitt hus som vi kan ha för oss själva så kan dom sova över här :D
Det kommer bli gryyyymt!
Men hejdå så länge! Lots of Love!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0