Frukost?

Hejhej! :) Är jag den enda som inte gillar att äta frukost? :s Asså jag gillar värkligen inte det! Jag känner mig helt uppblåst och blööö. Så det brukar inte bli ngn frukost :p Lr jag brukar äta en mandarin (y) Joo, det händer en ganska kulig sak i skolan just nu.. Jo, det är så att killarna i vår klass håller på med ngt som är till oss tjejer.. Så då vill ju vi tjejer ge ngt tillbaka så vi håller oxå på att fixa ngt till killarna ;) Kan tyvärr inte berätta vad det är ännu ifall ngn ut av dom skulle se det här :p Men det kommer bli superkul :D Jag lovar er att det ska bli mera foton så att det inte blir så tråkigt! Håller med om att det blir lite tråååk utan bilder "/ Om 45 minuter ska jag dra till skolan och ha SO med Eva Datta! -.- Hatar SO med Eva Datta x) Fast det som är bra är att man får ofta göra grupparbeten med henne, och alla grupprum är ljudisolerade ;D Det är jävligt kallt ute nu asså! Eller inte bara ute, inne med. Just nu är det -6.8 grader ute.. Inte lika kallt som det var förut, men endå för kallt x) Jag vill ju ha sommar och sol! När man är sådär härligt brun och man går runt i typ shorts och linne! We like it! Men jag tror att jag ska titta lite på tv nu! :) Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0