FÖRLÅT!

Hej där! Jo, nu är det såhär att min pappa sa att jag skulle stänga av datorn innan jag han fixa i ordning alla bilder som skulle upp på bloggen "/ så det får bli imorgon istället! Idag på musiktimmen fick vi håltimme för att våran musiklärare var sjuk :D och sen så hade vi en väldigt udda fysik lektion, vi skulle bygga så höga torn som möjligt av bara tio papper. Alltså man fick bara använda papper och sax, inget mer ;O När jag kom hem så snackade jag med André, Isabelle, John, Joel och ngn annan kille (som jag inte vet vad han heter :s) på Skype i typ tre timmar (a) Det var riktigt mysigt! Men nu så ska jag nog hoppa i pyjamasen och gosa ner mig i soffan :) Hoppas att alla har haft en lika mysig dag som jag! Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0