Deprimerad.

Hej! Just nu så siter jag och lyssnar jag på musik. Känner mig så deprimerad... Jag vet inte varför :s Det kan vara för att jag lyssnar på depp låtar, men endå x) Skriver med lite randoms på msn (inget jag brukar göra men Skype har fuckat sig, lr det är ngn server som ligger nere..)
Kan fortfarande inte lägga upp bilder lr ngt för att jag har inte hunnit fixa datorn ännu :s FÖRLÅT! Jag lovar att det ska fixas innom kort :)
Jaa... Asså jag har fett tråkigt! :( Måste komma på ngt vettigt att göra.! Typ... Jag har iiiiingen aning!
Men jag får väll fortsätta sitta här i mitt rum och lyssna på musik :P Rätt nice det med.
Asså jag typ älskar Viktoria's Secret! Typ äkta kääärlek! xD Nej men dom har underbara underkläder asså! :)
Men nu så ska jag sluta plåga er med mitt pladder :P
Lots of Love!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0