Daniel Adams Ray...!!!

hej på dig din lilla skit :)
har nyss kommit hem från en gryyyym Daniel Adams Ray-spelning.
Var där men äskade Julle, Ellen, Filippa och Julles kompis Sofia . Det var verkliget cepe kul ;)
I går gick jag upp 05.00 och sedan så gick jag och alex till kyrka där vi hade lucia. Det gick typ skit dåligt men jag är fett nöjd ändå. sedan sov sötaste tjejerna här och vi avslutade vårat lilla Harry Potter maraton.
i morse behövde Lina och Filippa gå fett tidigt för att båda skulle gå på släktträff ??!!
men aja sen så sminkade Ellen typ Julia och mig jääääääätte länge , men det blev fett fint :)
sen komm den andra Filippa och så stack alla till Konserten :) I morrn blir det globen mellan kl 09.30- 20.00!!!
typ världens längsta dag :'( men vi får ledit på måndag i stället...
Nu sitter jag under mitt skööna täcke med en kopp varm choklad och tittar på Jersey Shore.
Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0