Böcker.

Hej! Just nu sitter jag och läser en bok: Det är så logiskt alla fattar utom du. Den är rätt bra, men lite sorlig "/
Den är skriven av Lisa Bjärbo. Känner inte igen namnet sen tidigare...
Jag tycker att böcker är underskattade. När man väl hittar en bok man gillar så kan i alla fall jag sitta i flera timmar i sträck. Det är ganska mysikt. Och jag brukar alltid lyssna på musik medans jag läser också (lite random fakta bara).
När jag var mindre hade jag alltid en bok i väskan, men sen fick jag ett synfel och slutade läsa.. I förrgår läste jag ut min första bok på ungefär ett år.. Och nu har jag kommit igång igen :) Jag har nästan läst ut två böcker på 3 dagar :D *stolt*
Jag tycker verkligen att alla borde läsa mer! Man lär sig saker (stava, ordspråk, grammatik mm.) utan att tänka på det :)
Men nu ska jag fortsätta läsa min bok!

Lots of Love!<3 Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0