Aa.

Hej igen :) Nu har jag skämt ut mig för alla som läser vår blogg... "/ Det lät pitchigt som faaaan... Men aja.
Idag har varit ennu en soft dag! :) Förutom att vi hade matteprov, men det var faktiskt rätt lätt :D Jag hade alla rätt typ, men jag glömde alla uträkningar... Så jag kommer typ få alla fel "/ Men shit happens :p
Just nu så sitter jag och lyssnar på när EriK sitter och typ gråter för att hans acc har blivit hackat på wow... :P Förstår sorgen :(
Jag har INGA mera läxor nu!!! :D Så hiiiimla skönt! Fast ska nog plugga lite på lovet endå bara för att ligga bra till när vi börjar skolan igen (a)
Jo, idag var Olle hemma hos mig och vi fixade med överraskningen till killarna i vår klass ;)
Dom som går i 7E på Adolf Fredrik läser inte detta nedan!!!




Jo det är så att vi ska fixa en Piñata till dom... Och det är Olivia och jag som ska fixa godiset som ska vara i...
Jaa... Jag har försagt mig.. (a) Hoppas att ingen ut av dom inblandade ser det här x)
Men nu så ska jag bara chilla och lyssna på musik :D
Kisses!<3 Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0